Seznamování po internetu

Seznamování – Výběr partnera

Mám založen profil na všech největších internetových seznamkách v ČR, ale stále jsem nenašel žádnou partnerku. Prosím poraďte, co dělám špatně?

Martin J., Náchod

mgr-oto-kronrad

Internetové seznamky bohužel ve většině případů zakládají firmy, jejichž zaměření nemá s profesionálním seznamováním nic společného. Skutečnost je taková, že se jim jedná pouze o zisk. Jejich cílem je to, abyste na jejich stránkách strávili co nejvíce času, proklikali co nejvíce reklamních bannerů a topovali svoji pozici pomocí placených SMS zpráv. Proto obsahují prvky, jako hodnocení vzhledu partnerů a obsahují mnoho zbytečností, které mají za cíl vás co nejdéle zdržet u počítače. Strávíte tak u počítače třeba stovky hodin, než se vám podaří nějakou tu schůzku domluvit.

Partneři na druhé straně monitoru jsou zahaleni rouškou tajemství. To se vám může v provní chvíli zdát přitažlivé, jste zvědavi, kdože si to s vámi píše, ale po chvíli zjistíte, že to nefunguje. Klasické internetové seznamky jsou vhodné pro takzvané dobrodružné seznamování, ale nikdy nebudou přijatelné pro vytváření vážných vztahů, protože na internetu nikdo nedokáže ověřit pravdivost údajů. Tyto seznamky navíc vytváří v lidech falešnou představu, že díky velkému výběru budou nalézat stále lepší a lepší partnery, a to tak dlouho, že najednou zjistí, že strávili na síti celý život o samotě.

V neposlední řadě většina internetových seznamek funguje jako obdoba novinové inzerce, a to se všemi důsledky. Úspěšnost seznámení přes internetu se pohybuje do 2 %, což je samozřejmě pro ty, kteří to myslí vážně, proklatě málo. Máme pro vás dobrou zprávu. V GRANDu na to jdeme jinak a internetové stránky (www.) máme pouze jako nástroj pro rychlou a pohodlnou komunikaci se zákazníkem.

(c) Oto Kronrád. GRAND® (1.9.2000), Deníky VLP (30.1.2016)